دوست داشتن بی دردسر...
**پناهم باش خدا**
اون حواسش به همه چی هست..
دوست داشتن بی دردسر...

 

«می‏گویند آن گاه که یوسف در زندان بود،

مردی به او گفت: تو را دوست دارم.

 

یوسف گفت:

ای جوان‏مرد ! دوستی تو به چه کار من آید؟

از این دوستی مرا به بلا افکنی و خود نیز بلا بینی!

پدرم یعقوب، مرا دوست داشت و بر سر این دوستی، او بینایی‏اش را از دست داد و من به چاه افتادم.

 

زلیخا ادعای دوستی من کرد

و به سرزنش مصریان دچار شد

و من مدت‏ها زندانی شدم.

اینک! تو تنها خدا را دوست داشته باش، تا نه بلا بینی و نه دردسر بیافرینی »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامه مطلبـ✘

♥ دو شنبه 4 اسفند 1393برچسب:,

ساعت 15:7 توسط fatemeh:
Design By : ghalebhaa.LOXBLOG.COM